Koers Nasdaq -0.24%

25,297.62

-60.99 (-0.24% )
Sluit: 25,358.61 / Min: 25,014.96 / Max: 25,491.38



(0)

Beursbox NSDQ

Voer actuele discussies over Nasdaq in ons forum.

Er wordt over Nasdaq gediscussieerd in de volgende box:  Tradersbox .

  • ...
    21:49 Nsdq long eruit
  • ...
    18:14 Long nsdq erin
  • ...
    17:44 Nsdq al bijna weer groen.
  • ...
    15:47 Nsdq long erin
  • ...
    15:37 Short Nasdaq
  • ...
    08:26 Nasdaq long is al binnen. Kleine positie, later misschien bijkopen.
  • ...
    08:25 Ik hou hier ook rekening mee. Op de weekendje zit er erg negatief uit. Tevens zie ik op de daggrafiek een oshs. Mixedgrill op de nsdq dus.
  • ...
    07:48 Goedemorgen, zit er niet al te best uit voor de bulls, Nasdaq kan nog eens 800 punten zakken. Ben benieuwd hoe vandaag zal verlopen.
  • ...
    07:14 Nieuwe long nsdq erin
  • ...
    06:35 Long nsdq be uitgestopt
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.