US Markets Black Friday aanbieding: Nu 25 euro tot 1 februari
US Markets Black Friday aanbieding: Nu 25 euro tot 1 februari
Beste beleggers,
De Black Friday week komt er aan en op die manier bieden we u de kans om een signaaldienst bij US Markets uit te proberen tot 1 februari.
Om ons een tijdje te volgens kan dat nu tot 1 FEBRUARI voor slechts €25 (Systeem Trading, Guy Trading of Index Trading) ... Polleke Trading kan via deze aanbieding voor €35 en COMBI Trading voor €50 ... Om u in te schrijven gaat u naar de link https://www.usmarkets.nl/tradershop
Signalen, coaching, kennis en ervaring met Turbo en Boosters:
We handelen vooral op de indices, op de Brent olie en ook op enkele aandelen die redelijk bewegen. De signalen zijn zowel LONG als SHORT, we versturen per maand ongeveer 5 tot 10 signalen naar onze leden. Vooral de ervaring die we hebben met producten zoals Turbo's of de Boosters maakt het voor iedereen makkelijk om mee te doen. Uiteraard beslist iedereen zelf om mee te doen of niet als we een signaal versturen.
Inschrijven:
Pak uw kans en probeer een abonnement tot 1 FEBRUARI, schrijf u in via de link https://www.usmarkets.nl/tradershop waar u een keuze kunt maken. Dan staat u snel op onze ledenlijst en ontvangt u onze updates en signalen ... Verder zit u niet vast aan een abonnement, want opzeggen kan gewoon via een mail naar US Markets, u beslist zelf wanneer u wilt stoppen ...
Met vriendelijke groet,
Guy Boscart
Liveblog feed
Rotatie slaat toe, Big Tech krijgt het zwaar, voelt OpenAI plots narigheid?
De futures van de S&P 500, de Nasdaq en de Dow Jones staan vanochtend lager. De techsector vindt vooralsnog geen bodem en de uitverkoop zette na het slot van donderdag door via Azië. Zuid-Korea verloor 7%, Japan meer dan 4%. SoftBank zakte ruim 13% na het nieuws over een mogelijk uitstel van het...
Lees verder »AI-bouwgolf als inflatiecatalysator, Micron ontsteekt de chipvlammen
De markt reageerde met een koersstijging van meer dan 16% in de nabeurshandel. Ook Qualcomm schudde beleggers wakker met de belofte van $15 miljard aan datacenteromzet in 2029, een forse opwaartse bijstelling ten opzichte van eerdere ramingen.
Lees verder »Micron verbluft Wall Street, nu wachten we op de inflatiecijfers
De futures van zowel de S&P 500, de Nasdaq staan na de cijfers van Micron fors hoger, de Dow Jones zien we vanochtend vlak na de blowout-resultaten van Micron. Het is een duidelijk signaal dat de markt de AI-correctie van afgelopen 2 dagen opnieuw wordt beschouwt als overdreven. Ook Qualcomm draagt...
Lees verder »Abonnement nu tot 1 september voor 29 euro, bekijke resultaat
Markten die zo heftig bewegen als nu zijn en blijven zeer zeldzaam. En voor de meeste beleggers blijven ze verwarrend. Juist dat zijn precies de momenten waarop een goed systeem met een ervarten coach het verschil kan maken.
Lees verder »