Mogelijk short kans deze week? Doe mee tot 1 juni voor 35 euro
Mogelijk short kans deze week? Doe mee tot 1 juni voor 35 euro
Beste beleggers,
Tijdens deze moeilijke en vooral uitdagende markt houden we ook na het geweld van vorige week stand, de bedoeling is om op deze manier verder te werken want door de volatiliteit blijven we kansen krijgen om te handelen. In deze fase zowel long als short, nu gaat de focus de komende dagen naar short posities omdat er op zijn minst een reactie kan komen op de recente stevige stijging.
Als we in een 'Bear Market' zitten waar grote dalingen plaatsvinden zijn de rebounds vaak het grootst, dan hebben we het over 8% tot 10% op zeer korte termijn. Het kan zijn dat we de komende dagen even moeten zoeken naar het beste moment om in te stappen met zoals ik aangaf een short positie.
Posities klaarzetten:
De leden hebben de codes van de posities die we overwegen al ontvangen zodat deze al klaarstaan bij hun broker of bank. Het is nu wachten op de volgende SMS en mail om in te stappen.
Schrijf u in via de aanbieding tot 1 JUNI voor € 35, dan krijgt u meteen de signalen en updates.
Ga naar https://www.usmarkets.nl/tradershop
Resultaten:
Overzicht resultaat signaaldiensten 2025 tot en met 12 april 2025:

Met vriendelijke groet,
Guy Boscart
US Markets
Liveblog feed
Deal wankelt weer, Fed blijft de baas, AI slokt alle stroom op
De week van 16 tot 19 juni was nogal bewogen. Na de havikse Fed-boodschap op woensdag herstelde de markt donderdag krachtig, gedreven door technologie en de hoop op een VS-Iran vredesdeal. Vrijdag bleef Wall Street gesloten voor Juneteenth.
Lees verder »Proefabonnement: nu 29 euro tot 1 september, signalen en updates
Ik ben er zeker mee akkoord dat het ook meer had kunnen zijn, maar aan de andere kant als we niet goed hadden opgelet, of te veel hadden gedaan, kon er in plaats van een plus ook een min van een paar duizend euro staan. We mogen dan ook zeer tevreden zijn met dit resultaat. Wel blijft het hard…
Lees verder »Nieuwsbrief Week 25: Fed, Chips en blijvende vragen rondom Deal
Vrijdag bleven de Amerikaanse beurzen dicht wegens Juneteenth. Premarket-indicaties wezen die dag wel op een lagere opening maandag, nadat het nieuws kwam dat de vervolggesprekken tussen de VS en Iran in Zwitserland zijn uitgesteld door de nieuwe spanningen in Libanon wat zeer tegen de zin van…
Lees verder »Hernieuwde rally met de handrem erop, Fed blijft druk zetten
Wie vanmiddag de koersenborden in New York opent, krijgt stilte. De New York Stock Exchange en de Nasdaq zijn vrijdag 19 juni gesloten voor Juneteenth National Independence Day, een van de tien beursfeestdagen die de Amerikaanse beurzen dit jaar dicht houden. Geen openingsbel, geen handel in…
Lees verder »