Mogelijk short kans deze week? Doe mee tot 1 juni voor 35 euro
Mogelijk short kans deze week? Doe mee tot 1 juni voor 35 euro
Beste beleggers,
Tijdens deze moeilijke en vooral uitdagende markt houden we ook na het geweld van vorige week stand, de bedoeling is om op deze manier verder te werken want door de volatiliteit blijven we kansen krijgen om te handelen. In deze fase zowel long als short, nu gaat de focus de komende dagen naar short posities omdat er op zijn minst een reactie kan komen op de recente stevige stijging.
Als we in een 'Bear Market' zitten waar grote dalingen plaatsvinden zijn de rebounds vaak het grootst, dan hebben we het over 8% tot 10% op zeer korte termijn. Het kan zijn dat we de komende dagen even moeten zoeken naar het beste moment om in te stappen met zoals ik aangaf een short positie.
Posities klaarzetten:
De leden hebben de codes van de posities die we overwegen al ontvangen zodat deze al klaarstaan bij hun broker of bank. Het is nu wachten op de volgende SMS en mail om in te stappen.
Schrijf u in via de aanbieding tot 1 JUNI voor € 35, dan krijgt u meteen de signalen en updates.
Ga naar https://www.usmarkets.nl/tradershop
Resultaten:
Overzicht resultaat signaaldiensten 2025 tot en met 12 april 2025:

Met vriendelijke groet,
Guy Boscart
US Markets
Liveblog feed
Aandelen en indices, kansen in zicht, nu de gehele zomer meedoen voor €29
Dit is precies het soort momentum waarop leden van Guy Systeem Trading een voordeel hebben. Zij krijgen de signalen, de context en de uitleg op het moment dat het ertoe doet, niet achteraf.
Lees verder »Nieuwsbrief: Tech onder vuur, winsten recordhoog en OpenAI uitgesteld
De directe aanleiding voor de hernieuwde druk op technologie-aandelen was een bericht van The New York Times dat OpenAI overweegt zijn beursgang naar 2027 door te schuiven. OpenAI diende op 8 juni al vertrouwelijk een S‑1 in bij de SEC, maar zou nu afwegen of een notering onder de $1 biljoen…
Lees verder »Rotatie slaat toe, Big Tech krijgt het zwaar, voelt OpenAI plots narigheid?
De futures van de S&P 500, de Nasdaq en de Dow Jones staan vanochtend lager. De techsector vindt vooralsnog geen bodem en de uitverkoop zette na het slot van donderdag door via Azië. Zuid-Korea verloor 7%, Japan meer dan 4%. SoftBank zakte ruim 13% na het nieuws over een mogelijk uitstel van het...
Lees verder »AI-bouwgolf als inflatiecatalysator, Micron ontsteekt de chipvlammen
De markt reageerde met een koersstijging van meer dan 16% in de nabeurshandel. Ook Qualcomm schudde beleggers wakker met de belofte van $15 miljard aan datacenteromzet in 2029, een forse opwaartse bijstelling ten opzichte van eerdere ramingen.
Lees verder »