...

Tradersplan Autodesk Inc. (ADSK)

16 november 2004, 16:38 | US Markets Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 6 / 12 | (0)

Tradersplan SHORT Autodesk (ADSK)

SHORT positie:

Autodesk (ADSK)

Bespreking:

De stijging die al vanaf november vorig jaar begon rond de 18 dollar werd amper 2 keer wat gecorrigeerd. De rally kreeg daarna snel weer vleugels zodat we 1 jaar later aankijken tegen een verviervoudiging van de koers. Nu de markt hoog staat, en het fonds net een zeer mooie rally achter de rug heeft vanaf de 45 dollar vorige maand lijkt dit een mooi moment deze positie short op te nemen. We
hebben we deze positie vorige weer woensdag short verkocht op 57,15 dollar na de mail en SMS. Er werden 400 stuks short verkocht.

Een daling tot onder de 55 dollar zit er de komende dagen nu wel in. Mocht de daling tot de oplopende steunlijn en het 200-daags gemiddelde duren dan wordt de target voor deze positie de 51 a 52 dollar. De stop loss nemen we indien de koers boven de 62 en zeker boven de 64 dollar uitkomt.

Zodra we de positie sluiten krijgt u daar bericht over.

Indicatoren:

Bij de indicatoren staan de RSI en de stochastics al geruime tijd zwaar overbought, de MACD loopt ver vanaf de centerlijn. De MACD lijkt wel te willen draaien naar verkopen binnen de trend.

Tradersplan:

De positie hebben we opgenomen conform de mail en de SMS die de leden reeds hebben ontvangen. De positie werd SHORT verkocht op 57,15 dollar. Er werden 400 stuks verkocht of men heeft voor opties gekozen. Er werden dan 4 CALLS geschreven. De targets voor deze positie zie ik eerst rond de 54 dollar, later mogelijkheden omlaag tot de 51 en 52 dollar. De stop loss nemen we na een de uitbraak boven de 62 en zeker boven de 64 dollar.


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.