...

Tradersplan Autodesk Inc. (ADSK)

19 april 2004, 10:53 | US Markets Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 5 / 12 | (0)

Tradersplan SHORT Autodesk Inc. (ADSK)

POSITIE GEOPEND OP 19 APRIL EN MET WINST GESLOTEN OP 21 APRIL LL.
DETAILS: ZIE RESULTATEN CHARTSERVICE


SHORT positie:

Autodesk Inc. (ADSK)

Bespreking:

Dit fonds stijgt verder na het maken van een GAP omhoog eind maart, rond de 34 dollar zien we nu weerstand ontstaan zodat er naar mijn mening winst-nemingen op gang kunnen komen. Om de GAP te dichten zien we een daling tot rond de 30 dollar nood-zakelijk zodat er een beweging van 3 tot 4 dollar in zit. We proberen dit fonds dan ook SHORT te verkopen tussen de 33,5 en 34 dollar. We nemen voor deze positie 1000 stuks SHORT. Zodra de positie morgen (maandag 19 april) kan worden opgenomen dan krijgen de leden van de SMS service een SMS met het instapsignaal. De stop loss nemen we boven de 35 en zeker boven de 36 dollar.

Indicatoren:

De RSI staat nog in het overbought gebied maar lijkt te draaien. De MACD staat hoog maar we zien de MACD lijn nu afbuigen naar beneden toe zodat een verkoop-signaal snel kan worden gegenereerd.

Tradersplan:

We proberen dit fonds SHORT te verkopen tussen de 33,5 en 34 dollar. Zodra de positie kan worden opgenomen krijgen de leden van de SMS-service daar een bericht over. Later wordt daar ook de mail over gestuurd. De targets omlaag voor deze positie zien we eerst rond de 32,5 met later de 31 en 30 dollar als doel voor die short positie. De stop loss nemen boven de 35 en zeker boven de 36 dollar. We verkopen voor deze positie 1000 stuks SHORT. Het schrijven van CALL opties met uitoefenprijs 35 dollar zou ook kunnen voor wie de aandelen niet short kan verkopen.


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.