Koers Nasdaq -0.25%
7,263.87
-17.87 (-0.25% )
Sluit: 7,281.74 / Min: 7,243.41 / Max: 7,299.94
Beursbox Nasdaq
Voer actuele discussies over Nasdaq in ons forum.
Er wordt over Nasdaq gediscussieerd in de volgende box: Tradersbox .
-
15:37 Short Nasdaq -
08:26 Nasdaq long is al binnen. Kleine positie, later misschien bijkopen. -
07:48 Goedemorgen, zit er niet al te best uit voor de bulls, Nasdaq kan nog eens 800 punten zakken. Ben benieuwd hoe vandaag zal verlopen. -
17:50 Geraakt vrachtschip bij Oman veroorzaakt onrust.De winst voor de Nasdaq COMPX -0,45% is omgeslagen in een verlies van 0,7 procent. -
16:05 Iedereen long Nasdaq, dan moet het wel stijgen toch? -
15:59 Dat was een beste schuiver op de nasdaq -
15:47 Waarom zakt de Nasdaq zo hard? -
15:43 Had vanmorgen al winst genomen op mijn Nasdaq long. Nu weer long? -
07:57 Toon je hebt ook Nasdaq long toch? Is ook een goeie! Nog een paar minuten en weg is ie -
07:44 Dat is seffens 700 puntjes Nasdaq binnen harken, mooi begin van de dag..😁
