Koers Nasdaq -0.25%

7,263.87

-17.87 (-0.25% )
Sluit: 7,281.74 / Min: 7,243.41 / Max: 7,299.94



(15)

Beursbox Nasdaq

Voer actuele discussies over Nasdaq in ons forum.

Er wordt over Nasdaq gediscussieerd in de volgende box:  Tradersbox .

  • ...
    15:37 Short Nasdaq
  • ...
    08:26 Nasdaq long is al binnen. Kleine positie, later misschien bijkopen.
  • ...
    07:48 Goedemorgen, zit er niet al te best uit voor de bulls, Nasdaq kan nog eens 800 punten zakken. Ben benieuwd hoe vandaag zal verlopen.
  • ...
    17:50 Geraakt vrachtschip bij Oman veroorzaakt onrust.De winst voor de Nasdaq COMPX -0,45% is omgeslagen in een verlies van 0,7 procent.
  • ...
    16:05 Iedereen long Nasdaq, dan moet het wel stijgen toch?
  • ...
    15:59 Dat was een beste schuiver op de nasdaq
  • ...
    15:47 Waarom zakt de Nasdaq zo hard?
  • ...
    15:43 Had vanmorgen al winst genomen op mijn Nasdaq long. Nu weer long?
  • ...
    07:57 Toon je hebt ook Nasdaq long toch? Is ook een goeie! Nog een paar minuten en weg is ie
  • ...
    07:44 Dat is seffens 700 puntjes Nasdaq binnen harken, mooi begin van de dag..😁
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.