Koers Nasdaq -0.25%
7,263.87
-17.87 (-0.25% )
Sluit: 7,281.74 / Min: 7,243.41 / Max: 7,299.94
Beursbox Nasdaq
Voer actuele discussies over Nasdaq in ons forum.
Er wordt over Nasdaq gediscussieerd in de volgende box: Tradersbox .
-
20:40 Gaat weer hard down die nasdaq -
18:59 Nasdaq long weer -
16:04 Mijn Nasdaq boosters long staan op winst, €0,78. -
15:28 Er is heel veel te verdienen als je de juiste keuzes maakt. Gisteren Nasdaq 39600 short, Aex 1088 jshort enz. HET op het juiste moment zien en ernaar handelen is de kunst die maar zeer weinigen verstaan, ik ook niet. -
12:53 Vandaag al mogelijk als de Nasdaq crasht. -
08:49 Goeiemorgen allemaal ! De Ochtenblog / BerichtenVenster vanaf 08.30u staat voor u online De tekeningen zijn HAAR-scherp. ALS u iets ziet gebeuren, KAN u onmiddellijk MEE. NASDAQ en DAX in FOCUS (Ledenboxen - Polleke beursblog) -
22:56 * EXTRA Maandag videoblog * We doen de DAX en NASDAQ vervolgstrategie KLUS - DRAAD en uw eigen selecties + #2 WAT WERKT folder Meta, KPN, WoltersKluwer, ZLAB zilver en Bitcoin/Ethereum -
21:01 Nasdaq zakt langzaam naar beneden -
08:12 Goeiemorgen allemaal ! De Ochtenblog / BerichtenVenster vanaf 08.30u staat voor u online De tekeningen zijn HAAR-scherp. ALS u iets ziet gebeuren, KAN u onmiddellijk MEE. NASDAQ en DAX in FOCUS Vanochtend ZEER mooie setups x4 ! ... -
17:55 Hello...nasdaq weer op weg naar 1000 punter 🚀🚀🚀
