Fri 20 nov 2020, 21:45

Even nadenken, hoogste waardering aandelen ooit momenteel, enfin in 2000 was het ook even zo, en wat gebeurde er daarna ook al weer? Laten we zeggen, de markt is bezig met zwaar overdrijven momenteel maar ik kan het alleen maar melden natuurlijk. Records zijn er om gebroken te worden en zeker op de beurs. Schrik niet als we weer eens opstaan en we staan 10 tot 15% lager een week later !!! En dan zal alles nog te duur blijven ....

PTS ratio
ak-47 Sat 21 Nov 2020, 07:42 opgepompt door positief vaccinnieuws en optimisme - het is heel heel moeilijk - ik handel alleen op dinsdag, woensdag en donderdag, de maandag en vrijdag kijk ik, ik ben momenteel kontent met minieme winsten - ik hou ook de clearing range in de gaten, tussen 9h30 en 10 h en tussen 15h30 en 16h
Vandaag, 15:17

Abonnement nu tot 1 september voor 29 euro, bekijke resultaat

Mark­ten die zo heftig bewe­gen als nu zijn en bli­jven zeer zeldza­am. En voor de meeste beleg­gers bli­jven ze ver­war­rend. Juist dat zijn pre­cies de momenten waarop een goed sys­teem met een ervarten coach het ver­schil kan maken.

Lees verder »
Vandaag, 08:39

Micron samen met chipsector fors onderuit, Alphabet in de Dow

De Nas­daq 100 staat onder druk na de opval­lende ver­lies­dag. De index sloot dins­dag onder het 20-EMA (blauwe stip­pel­li­jn), dat nu fungeert als eerste weer­stand voor de bulls. Het 50-SMA (groene lijn) ligt nog een stuk lager rond de 28.675 waar­door de brede uptrend intact bli­jft. Het 200-SMA (paarse…

Lees verder »
Gisteren, 08:37

Big Tech onder druk: SpaceX keldert, Alphabet verliest AI-talent

Maandag sloot Wall Street gemengd. De S&P 500 en Nasdaq verloren terrein onder druk van Alphabet en SpaceX, terwijl de Dow Jones de dag licht positief afsloot. De Nasdaq bleef relatief beperkt in zijn verlies, maar SpaceX tekende voor de grootste klap van de dag.

Lees verder »
Monday, 08:53

Deal wankelt weer, Fed blijft de baas, AI slokt alle stroom op

De week van 16 tot 19 juni was nogal bewogen. Na de havikse Fed-bood­schap op woens­dag her­stelde de markt don­derdag krachtig, gedreven door tech­nolo­gie en de hoop op een VS-Iran vre­des­deal. Vri­jdag bleef Wall Street ges­loten voor Juneteenth.

Lees verder »
Loading..
Er is een fout opgetreden
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.