Wed 21 jul 2021, 14:41

US Markets Trading: Doe nu mee a 35 euro tot 1 oktober

Beste beleggers,

De eerste transacties van deze maand (JULI) werden gesloten maandag en op alle abonnementen staat er een mooie winst deze maand, het is nu al de 8e maand op rij dat het handelen naar wens verloopt. We zitten nu zonder posities maar ik zal zeker goed uitzoeken waar we weer in de markt kunnen stappen en in welke richting dat zal worden. Ik ben absoluut niet gehaast, met weinig transacties scoren we zoals u ziet de afgelopen maanden meer dan goed. Tot nu toe werd er deze maand slechts 1 keer een instap gekozen met wat posities en de markt deed verder zijn werk en koos de richting die ik voor ogen had.

Bij Systeem Trading staan we met dit jaar €3087 winst er heel goed voor, een van de betere jaren. Verder doen de andere abonnementen met tussen de +75% en +90% het ook heel goed. Als ik rustig verder te werk ga dan voorzie ik ook de komende maanden een goed resultaat, we staan nu in de wachtstand, ik zal denk ik mijn tijd nemen om weer in te stappen zodat u als nieuw lid mee kunt doen na dat u zich aanmeld.

De nieuwe aanbieding loopt tot 1 OKTOBER en dat voor €35 voor Systeem Trading, Guy Trading en Index Trading. Voor Polleke Trading is het €45 en voor COMBI Trading €75 (Guy Trading en Polleke Trading bij elkaar). Schrijf u meteen in via de link https://www.usmarkets.nl/tradershop

Resultaat maand JULI:

Resultaat dit jaar (2021)

Met vriendelijke groet,
Guy Boscart

US Markets Trading

Gisteren, 15:11

Aandelen en indices, kansen in zicht, nu de gehele zomer meedoen voor €29

Dit is pre­cies het soort momen­tum waarop leden van Guy Sys­teem Trad­ing een voordeel hebben. Zij kri­j­gen de sig­nalen, de con­text en de uit­leg op het moment dat het ertoe doet, niet achteraf.

Lees verder »
Gisteren, 09:46

Nieuwsbrief: Tech onder vuur, winsten recordhoog en OpenAI uitgesteld

De directe aan­lei­d­ing voor de hernieuwde druk op tech­nolo­gie-aan­de­len was een bericht van The New York Times dat Ope­nAI over­weegt zijn beurs­gang naar 2027 door te schuiv­en. Ope­nAI diende op 8 juni al vertrouwelijk een S‑1 in bij de SEC, maar zou nu afwe­gen of een noter­ing onder de $1 biljoen…

Lees verder »
Friday, 09:08

Rotatie slaat toe, Big Tech krijgt het zwaar, voelt OpenAI plots narigheid?

De futures van de S&P 500, de Nasdaq en de Dow Jones staan vanochtend lager. De techsector vindt vooralsnog geen bodem en de uitverkoop zette na het slot van donderdag door via Azië. Zuid-Korea verloor 7%, Japan meer dan 4%. SoftBank zakte ruim 13% na het nieuws over een mogelijk uitstel van het...

Lees verder »
Thursday, 13:59

AI-bouwgolf als inflatiecatalysator, Micron ontsteekt de chipvlammen

De markt reageerde met een koerssti­jging van meer dan 16% in de nabeur­shan­del. Ook Qual­comm schud­de beleg­gers wakker met de belofte van $15 mil­jard aan dat­a­cen­teromzet in 2029, een forse opwaartse bijstelling ten opzichte van eerdere ramingen.

Lees verder »
Loading..
Er is een fout opgetreden
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.