US Markets Trading: Doe nu mee a 35 euro tot 1 oktober
US Markets Trading: Doe nu mee a 35 euro tot 1 oktober
Beste beleggers,
De eerste transacties van deze maand (JULI) werden gesloten maandag en op alle abonnementen staat er een mooie winst deze maand, het is nu al de 8e maand op rij dat het handelen naar wens verloopt. We zitten nu zonder posities maar ik zal zeker goed uitzoeken waar we weer in de markt kunnen stappen en in welke richting dat zal worden. Ik ben absoluut niet gehaast, met weinig transacties scoren we zoals u ziet de afgelopen maanden meer dan goed. Tot nu toe werd er deze maand slechts 1 keer een instap gekozen met wat posities en de markt deed verder zijn werk en koos de richting die ik voor ogen had.
Bij Systeem Trading staan we met dit jaar €3087 winst er heel goed voor, een van de betere jaren. Verder doen de andere abonnementen met tussen de +75% en +90% het ook heel goed. Als ik rustig verder te werk ga dan voorzie ik ook de komende maanden een goed resultaat, we staan nu in de wachtstand, ik zal denk ik mijn tijd nemen om weer in te stappen zodat u als nieuw lid mee kunt doen na dat u zich aanmeld.
De nieuwe aanbieding loopt tot 1 OKTOBER en dat voor €35 voor Systeem Trading, Guy Trading en Index Trading. Voor Polleke Trading is het €45 en voor COMBI Trading €75 (Guy Trading en Polleke Trading bij elkaar). Schrijf u meteen in via de link https://www.usmarkets.nl/tradershop
Resultaat maand JULI:

Resultaat dit jaar (2021)

Met vriendelijke groet,
Guy Boscart
US Markets Trading
Liveblog feed
Aandelen en indices, kansen in zicht, nu de gehele zomer meedoen voor €29
Dit is precies het soort momentum waarop leden van Guy Systeem Trading een voordeel hebben. Zij krijgen de signalen, de context en de uitleg op het moment dat het ertoe doet, niet achteraf.
Lees verder »Nieuwsbrief: Tech onder vuur, winsten recordhoog en OpenAI uitgesteld
De directe aanleiding voor de hernieuwde druk op technologie-aandelen was een bericht van The New York Times dat OpenAI overweegt zijn beursgang naar 2027 door te schuiven. OpenAI diende op 8 juni al vertrouwelijk een S‑1 in bij de SEC, maar zou nu afwegen of een notering onder de $1 biljoen…
Lees verder »Rotatie slaat toe, Big Tech krijgt het zwaar, voelt OpenAI plots narigheid?
De futures van de S&P 500, de Nasdaq en de Dow Jones staan vanochtend lager. De techsector vindt vooralsnog geen bodem en de uitverkoop zette na het slot van donderdag door via Azië. Zuid-Korea verloor 7%, Japan meer dan 4%. SoftBank zakte ruim 13% na het nieuws over een mogelijk uitstel van het...
Lees verder »AI-bouwgolf als inflatiecatalysator, Micron ontsteekt de chipvlammen
De markt reageerde met een koersstijging van meer dan 16% in de nabeurshandel. Ook Qualcomm schudde beleggers wakker met de belofte van $15 miljard aan datacenteromzet in 2029, een forse opwaartse bijstelling ten opzichte van eerdere ramingen.
Lees verder »