Beursdagboek Trader Guy 14 september 2009, 22:01

...

WALL STREET HOGER

14 september 2009, 22:01 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


vreemd, dat wel maar ook aan de andere kant de waan van de dag, men wil instap­pen nu de beurs zo duur is en dat doet men blijk­baar … Van­mor­gen nog behoor­lijke min­nen op de bor­den met dieprode futures, nu een slot dat veel hoger ligt … Toch niet over­dri­jven natu­urlijk, de Dow wint nog geen 20 pnt, de SP 500 pakt 6 pnt … De Olie sluit wat lager en de val­u­ta­markt laat een wat zwakkere JPY zien … Mor­gen weer een dag, de kans ik 75% op nog een sti­jging, en 25% op een dal­ing … We zullen zien … Pret­tige nacht en tot mor­gen voorbeurs …


...

POWERPLAY

14 september 2009, 16:55 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


en opnieuw werd een dal­ing teni­et gedaan via het goed­kop­er mak­en van de USD, de munt draait vanaf zijn dag­bo­dem met 1% ongeveer … De Euro wordt sterk­er tov de JPY ook zodat de meeste negatieve sig­nalen even recht wer­den getrokken … De SP future draait zalfs naar een plus, de AEX gaat van ‑4 naar ‑1 pnt ofwel bij­na onveran­derd … Ook de DAX draait hele­maal bij met bij­na 100 pnt meer tov het laag­ste punt van de sessie … Samengevat, de BULLS dansen weer even door een behoor­lijke pow­er­play er tege­naan te gooien … Dat zijn voor van­daag de feit­en, ik ben benieuwd of Wall Street vanavond nog in de plus staat, of er tege­naan … Tot straks …


...

LAGERE BEURS MAAR??

14 september 2009, 12:36 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


de gehele mor­gen toch lagere koersen over­al, toch bli­jft het beperkt momenteel tot ongeveer 1% omdat de SP future niet veel beweg­ing toont sinds de start van de sessie … Met andere woor­den, men wacht op Wall Street straks, hoe gaan we daar open en wat komt er in de loop van de sessie? … Ik bli­jf hameren op de Trans­port Index die mogelijk de aan­lei­d­ing zal wor­den tot de grote move omlaag op de beurzen … En niet 2 of 3%, née ik ga nu al uit van 15% en mogelijk meer … De reeele stand vol­gens een for­mule die ik gebruik voor de Dow Jones zou rond de 8000~8100 pnt moeten uitkomen, we liggen daar nu zo‘n 1500 pnt boven … Ik zou zeggen, hou je vast … De val­u­ta­markt laat nog onrust zien bij de USD en de EURO … De Olie staat rond de 69 USD, 65 tar­get nog haal­baar dus … En de T‑Bond bli­jft sterk … Tot straks …


...

DALING KOOMT OP GANG

14 september 2009, 08:40 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


een rode open­ing van­daag lijkt me duidelijk, voor­beurs staat de SP future 10 pnt lager, de AEX en de DAX ver­liezen via de futures al ruim 1% … Andere sig­nalen die ik er vorige week al bij­nam zoals de JPY die fors op aan het lopen is en de Oliepri­js zie zakt beves­ti­gen ook van­daag … De JPY tov de Euro wordt opnieuw 0,5% duur­der … Ook de beurzen in Azië ver­loren afgelopen nacht … Veel voed­ing voor een dal­ing van­daag de gehele dag, we zijn benieuwd of dat ook werke­lijk zo zal uit­pakken natu­urlijk … Nog­maals hamer ik erop, hou Wall Street in de gat­en, een grote schuiver komt er daar aan, en die zal niet snel ver­geten wor­den … US Mar­kets Beheer, 1 okto­ber komt snel dichter­bij … We zijn volop bezig om de risi­co­profie­len te verza­me­len van de deel­ne­mers aan Tur­bo 25 Beheer, wie mee wil doen op 1 OKTO­BER bij de start vra­gen we vrien­delijk om het profiel zo snel mogelijk toe te sturen … Down­load het for­muli­er en vul het in en stu­ur het naar ons toe … Dan doen we de rest zodat u snel een reken­ing hebt om te starten … Via deze link kunt u naar de pag­i­na Beheer om het Risi­co Profiel te down­load­enMeer details over Beheer Tur­bo 25 ziet u via deze link … Tot straks …

Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.