...

Royal Dutch kan vanaf de weerstand weer inleveren

22 september 2004, 12:21 | US Markets Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 8 / 12 | (0)

Een analyse van Royal Dutch die na het bereiken van de zware weerstand nu terug kan richting de 40~41 Euro. Die steun kan ervoor zorgen dat het fonds opnieuw wordt opgepakt. Voorlopig kunnen we niets anders doen dan CALLS schrijven, dat hebben we dan ook via de chartservice reeds gedaan.

Koninklijke Olie weer terug vanaf de zware weerstand:

Vandaag kwam Royal Dutch met een update toen het fonds rond de toppen van juni uitkwam, rond de 43,5~44 Euro bereikt Kon. Olie daar behoorlijk wat weerstand. Rond de 43~44 Euro krijgen we uit het verleden (toppen uit 2002) een horizontale weerstandslijn waar de koers sindsdien niet meer boven is gekomen. Vandaag (22 sept) werd die zware weerstand intraday aangeraakt en werd meteen gevolgd door een daling mede door de update die werd gegeven woensdag morgen. De koers valt nu al terug tot onder de 43 Euro en lijkt op weg richting de sterke steun zowel op dag als op weekbasis. Die steunlijn onder de bodems vanaf begin 2003 komt nu al uit rond de 40 Euro. Rond die 40~41 Euro kunnen we bekijken of daar een long positie kan worden opgenomen, de leden van de chartservice krijgen daar uiteraard op tijd bericht over. Op weekbasis worden de indicatoren sterker, de RSI maakt al sinds begin 2003 hogere bodems. De MACD lijkt zich boven de cneterlijn te kunnen handhaven.

Via de US Market services hebben we reeds een nieuwe posities Olies opgenomen, voor details hierover kunt u via de aanbiedingen die nu lopen inschrijven. Op de website www.usmarkets.nl kunt u alle transacties vanaf 1 januari rustig bekijken zodat u duidelijkheid krijgt over hoe we te werk gaan.


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.