Koers Shell +1.20%

31.15

+0.37 (+1.20% )
Sluit: 30.78 / Min: 30.78 / Max: 31.22



(69)

Energie sector

WTI Olie 91.82 +0.11 +0.12%
Brent Olie 93.19 +0.09 +0.10%
Natural Gas 2.98 +0.03 +1.09%
XOI OIL 1,920.70 -12.68 -0.66%
Shell 31.15 +0.37 +1.20%
Exxon 119.47 -0.73 -0.61%
Chevron 170.59 -0.45 -0.26%

Beursbox Shell

Voer actuele discussies over Shell in ons forum.

Er wordt over Shell gediscussieerd in de volgende box:  Tradersbox .

  • ...
    16:29 Later Shell.
  • ...
    14:53 RDS een van de weinige stijgers in de AEX
  • ...
    08:57 Https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2490862-nieuwe-zaak-tegen-shell-kan-einde-businessmodel-van-oliebedrijven-betekenen
  • ...
    13:40 Ik hoop het alleen al voor mij Shell aandelen. Ben wel vanaf gisteren langzaam wat P opties (SHELL PLC Dec2024 28 P) aan het kopen voor het geval dat.
  • ...
    13:35 Ligt eraan blijft O.a. de olie stijgen dan wordt het een gevecht van de zwaargewichten. Unilever en Shell Vs ASML. Dat is ook de reden waarom we nog in het groen staan.
  • ...
    16:49 En wederom staan de ratten van de usa en banksters boven alle economie wetten! hogere rente in de EU betekent een hogere waardering tov de dollar! en lagere omzetten op de beurs als de euro had gestegen tov de dollar wat het had moeten doen. hogere...
  • ...
    12:49 Gratis tip: short RDS, nu 30,10 euro Bijvoorbeeld met de p dec23 30 a 1,15 euro
  • ...
    16:19 Gratis tip: short RDS voor een ritje van 100%, exclusief hefboom Bron: extinction rebellion
  • ...
    18:38 Dan kan Shell boven de 30 euro komen.
  • ...
    18:17 Lange adem is goed. Is ver weg en kan een negatieve beweging opvangen, doet minder pijn! Enige wat ik heb uit de AEX is Shell maar kijk er niet naarom. Succes
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.