Koers AEX Index -0.03%
1,065.35
-0.28 (-0.03% )
Sluit: 1,065.63 / Min: 1,060.81 / Max: 1,070.09
AEX Dalers
| Aalberts Industries | 18.22 | -1.03 | -5.38% |
| Unibail | 56.89 | -2.27 | -3.84% |
| ABN AMRO | 36.63 | -1.13 | -2.99% |
| Arcelormittal | 54.22 | -1.62 | -2.90% |
| Shell | 34.26 | -0.61 | -1.75% |
Koersen gerelateerd aan de AEX
| AEX Index | 1,065.35 | -0.28 | -0.03% |
| AMX | 1,078.64 | -6.27 | -0.58% |
| ASCX | 1,622.35 | +1.15 | +0.07% |
| AEX Future | 1,067.15 | -1.35 | -0.13% |
| DAX Index | 24,740.36 | -153.22 | -0.62% |
| DAX Future | 24,902.50 | +18.50 | +0.07% |
Aandelen AEX Index
| Aalberts Industries | 18.22 | -1.03 | -5.38% |
| ABN AMRO | 36.63 | -1.13 | -2.99% |
| Adyen | 844.00 | +11.00 | +1.32% |
| Aegon | 7.43 | -0.12 | -1.64% |
| Ahold-DLHZ | 35.26 | +0.41 | +1.18% |
| Akzo | 60.82 | +0.88 | +1.47% |
| Arcelormittal | 54.22 | -1.62 | -2.90% |
| ASML | 1,553.80 | +1.00 | +-0.45% |
| ASR Nederland | 66.06 | -0.72 | -1.08% |
| Galapagos | 24.38 | +0.08 | +0.33% |
| Heineken | 74.56 | +2.00 | +2.76% |
| IMCD NV | 81.94 | +2.08 | +2.60% |
| ING | 27.47 | -0.45 | -1.61% |
| DSM | 80.98 | +4.64 | +6.08% |
| KPN | 4.45 | +0.07 | +1.67% |
| NN Group | 75.90 | -0.06 | -0.08% |
| Philips | 23.64 | +0.23 | +0.98% |
| Randstad | 22.23 | +0.62 | +2.87% |
| Relx | 2,378.00 | +30.05 | +1.28% |
| Shell | 34.26 | -0.61 | -1.75% |
| Takeaway Com | 20.22 | +0.01 | +0.05% |
| Unilever | 52.75 | +0.87 | +1.68% |
| Vopak | 46.90 | +1.43 | +3.14% |
| Unibail | 56.89 | -2.27 | -3.84% |
| Wolters | 56.26 | -0.48 | -0.85% |
Beursbox AEX
Voer actuele discussies over AEX Index in ons forum.
Er wordt over AEX Index gediscussieerd in de volgende boxen: Technische Analyse Box , Tradersbox .
-
19:01 Slot Aex 1065,35 - 0,03 % oftewel een " Doji. " -
18:13 Ik sta nu be met aex long. ga er nog steeds vanuit dat het een beartrap is op de nsdq -
15:28 Er is heel veel te verdienen als je de juiste keuzes maakt. Gisteren Nasdaq 39600 short, Aex 1088 jshort enz. HET op het juiste moment zien en ernaar handelen is de kunst die maar zeer weinigen verstaan, ik ook niet. -
14:22 0,60 spread op de dagopties Aex, is mij teveel nu. Beter niet je vingers aan branden. -
10:56 Ik zit long Aex nu met calls. -
10:24 De bodem staat er nog niet, ik blijf voorzichtig met long. Aex kan nog naar 1062. -
09:49 Ik nog een long aex erbij -
08:30 Ik aex succes toon -
21:21 Nee dat niet maar vergat de getallen in te vullen zie ik. Was dacht ik uit mijn hoofd zo ( bij een stand van de aex op 1081,75 ) voor de AX4 p1060 dacht ik nog geen 85 cent dus. Kan je veel beter de weekput kopen was de strekking. -
12:48 Ene keer ASML en andere keer Shell, ze zijn erg irritant... ze beperken richting van Aex...dan krijg je minder beweging voor een goede richting..
